Paste your Google Webmaster Tools verification code here

Πως μεγαλωνουμε τα παιδια μας

Υπάρχει ένα σιωπηλό δράμα που λαμβάνει χώρα στα σπίτια μας και αφορά τα πιο πολύτιμα πετράδια μας: τα παιδιά μας. 

Τα παιδιά μας είναι σε δύσκολη συναισθηματική θέση after effect 무료 다운로드. Τα τελευταία 15 χρόνια, οι ερευνητές μεταφέρουν ανησυχητικές στατιστικές σχετικά με την απότομη και συνεχή αύξηση στις παιδικές ψυχικές ασθένειες: 

Οι στατιστικές (μετρήσεις στην Αμερική) λένε τα εξής:

  • 1 στα 5 παιδιά έχουν προβλήματα ψυχικής υγείας
  • Το 43% έχει διαγνωσθεί με Σύνδρομο Υπερκινητικότητας και Ελλειματικής Προσοχής 
  • Παρατηρήθηκε 37% αύξηση στην εφηβική κατάθλιψη 
  • 200% αύξηση στο αριθμό αυτοκτονιών στα παιδιά ηλικίας 10 εώς 14 

Τι συμβαίνει και τι κάνουμε λάθος; 

Τα σημερινά παιδιά έχουν πληθώρα ερεθισμάτων και υλικών αγαθών, όμως στερούνται των βασικών που συνιστούν την υγειή παιδική ηλικία, όπως: 

  • Γονείς συναισθηματικά διαθέσιμους
  • Σαφώς διατυπωμένα όρια
  • Ευθύνες
  • Ισορροπημένη διατροφή και επαρκή ύπνο 
  • Κίνηση γενικά και, ιδιαίτερα, εκτός σπιτιού 
  • Δημιουργικο παιχνίδι, κοινωνική αλληλεπίδραση, ευκαιρίες για αδόμητο παιχνίδι καθώς και ευκαιρίες να νιώσουν ότι βαριούνται

Αντί αυτών, τα τελευταία χρόνια, τα παιδιά έχουν:

  • Γονείς ψηφιακά αποσχολημένους
  • Παραχωρητικούς γονείς που ενδίδουν και αφήνουν τα παιδιά “να πάρουν τα ηνία” 
  • Την αίσθηση ότι δικαιούνται τα πάντα χωρίς να προσπαθήσουν γι’ αυτό ή να έχουν την ευθύνη της απόκτησης 
  • Ανεπαρκή ύπνο και φτωχή διατροφή
  • Καθιστική ζωή 
  • Διέγερση χωρίς παύση, ψηφιακές νταντάδες, άμεση ικανοποίηση επιθυμιών  και απουσία ευκαιριών να νιώσουν ότι βαριούνται 

Τι μπορούμε να κάνουμε; 

Αν θέλουμε να έχουμε χαρούμενα παιδιά που θα γίνουν υγιείς ενήλικες, χρειάζεται να αφυπνιστούμε και να  εφαρμόσουμε τα βασικά Thin City 2. Δεν είναι αργά! Πολλές οικογένειες βλέπουν άμεση πρόοδο μετά από την εφαρμογή των ακόλουθων επί σειρά εβδομάδων: 

  • Βάλε όρια και να θυμάσαι ότι εσύ είσαι ο καπετάνιος στο πλοίο 시빌워 다운로드. Τα παιδιά σου θα νιώσουν πιο ήσυχα γνωρίζοντας ότι εσύ έχεις τον έλεγχο. 
  • Δώσε στα παιδιά σου αυτό που ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ, όχι απλώς αυτό που ΘΕΛΟΥΝ Ubuntu 14.04 Hangul download. Μη φοβάσαι να πεις “όχι” στα παιδιά σου αν αυτό που θέλουν δεν είναι αυτό που χρειάζονται. 
  • Δώσε τους θρεπτικό φαγητό και περιόρισε το επεξεργασμένο, δηλαδή το “απ’ έξω”. 
  • Ξοδέψε τουλάχιστον μία ώρα κάθε μέρα έξω, κάνοντας δραστηριότητες όπως ποδηλασία, περπάρτημα κ.α c# ftp 이미지 다운로드.
  • Απολαύστε ένα οικογενειακό γεύμα χωρίς κινητά ή παρενοχλήσεις από την τεχνολογία, ώστε ο κάθε ένας να νιώσει σημαντικός. 
  • Παίξτε επιτραπέζια παιχνίδια ως οικογένεια ή αν τα παιδιά είναι πολύ μικρά για να παίξουν κάτι τέτοιο, άφησέ τα να προσποιηθούν ότι παίζουν ένα τέτοιο παιχνίδι. 
  • Ζήτησε από τα παιδιά να συμμετέχουν σε δουλειές σπιτιού που είναι συμβατές με την ηλικία τους (δίπλωμα ρούχων, άπλωμα ρούχων, στρώσιμο του τραπεζιού, τάισμα του κατοικίδιου κ.α.)
  • Εφάρμοσε μία σταθερή ρουτίνα για τον ύπνο, ώστε να βεβαιωθείς ότι το παιδί σου έχει αρκετό ύπνο 추억의 마니 다운로드. Πρόγραμμα τέτοιου είδους είναι ακόμα πιο σημαντικό για παιδιά σχολικής ηλικίας. 
  • Δίδαξέ τους υπευθυνότητα και ανεξαρτησία 무료 논문 다운로드. Μην τους προστατεύεις από κάθε δυνατή ματαίωση ή λάθος. Οι παρεξηγήσεις θα τους βοηθήσουν να γίνουν ανθεκτικοί και να μάθουν να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της ζωής. 
  • Μη μεταφέρεις την τσάντα του παιδιού σου, μην του πας τα βιβλία που ξέχασε, μην καθαρίζεις την μπανάνα ή το πορτοκάλι όταν μπορεί να το κάνει μόνο του (4-5 ετών) Others are hell 9. Αντί να κάνεις εσύ τα πάντα, δείξε του/της πως να το κάνει. 
  • Μάθε τους να περιμένουν την επιβράβευση 레이븐 해외 다운로드. Να μην είναι άμεση. 
  • Δώσε τους ευκαιρίες να νιώσουν ότι βαριούνται, γιατί μέσα σε αυτό το πλαίσιο γεννιέται η δημιουργικότητα 제록스 다운로드. Μην νιώθεις την ευθύνη ότι πρέπει πάντα να απασχολείς τα παιδιά σου με κάποιο τρόπο. 
  • Μη χρησιμοποιείς την τεχνολογία ως θεραπεία της βαριεστημάρας, ούτε να την προσφέρεις αμέσως μόλις υπάρξει έλλειψη δράσης. 
  • Απέφυγε να χρησιμοποιείς την τεχνολογία κατά τη διάρκεια των γευμάτων, στο αυτοκίνητο, σε εστιατόρια, σε εμπορικά κέντρα. Χρησιμοποίησε αυτές τις ευκαιρίες για να τους μάθεις να κοινωνικοποιούνται εκπαιδεύοντας το μιαλό τους στο πως να δουλεύει όταν νιώθουν βαριεστημάρα. 
  • Βοήθησέ τα να φτιάξουν ένα “κουτί για τη βαρεμάρα” μέσα στο οποίο θα γράψουν ιδέες για το τι μπορούν να κάνουν όταν βαριούνται. 
  • Να είσαι συναισθηματικά διαθέσιμος για τα παιδιά και μάθε τους τη συναισθηματική αυτορύθμιση καθώς και κοινωνικές δεξιότητες:
  • Κλείσε τα κινητά το βράδυ όταν τα παιδιά πρέπει να πάνε για ύπνο για να αποφύγεις την απόσπαση προσοχής από τα ψηφιακά μέσα. 
  • Γίνει ο ρυθμιστής ή ο παιδαγωγός των συναισθημάτων των παιδιών σου. Μάθε τους να αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται τη ματαίωση και το θυμό. 
  • Μάθε τους να χαιρετούν, να δουλεύουν εκ περιτροπής, να μοιράζονται, να λένε “ευχαριστώ” και “παρακαλώ”, να αναγνωρίζουν τα λάθη τους και να ζητάνε συγνώμη (μην τους εξαναγκάσεις). Εσύ θα πρέπει να ενσαρκώνεις όλες αυτές τις αξίες. 
  • Να είσαι διαθέσιμος συναισθηματικά: να χαμογελάς, να δίνεις αγκαλιές, να τους δίνεις ένα φιλάκι, να παίζεται γαργαλητό, να χορεύετε ή να χοροπηδάτε μαζί. 

Άρθρο του Dr. Luis Rojas Marcos, ψυχίατρου.